"Zastosowanie Darów Froebla w Dziecięcej matematyce "

49,00 zł

Chcesz przeprowadzić swoje dzieci przez edukację matematyczną w sposób jasny, ciągły, przyjemny i efektywny? Musisz to robić zgodnie z podstawami psychologicznymi w oparciu o dobry materiał do zabaw matematycznych. Zapomnij o kartach pracy. Dziecięca matematyka z darami to kompleksowe rozwiązanie do pracy w każdej grupie wiekowej. Mnóstwo zabaw, ćwiczeń i przykładów stwarzania codziennych sytuacji edukacyjnych zapewni Twoim dzieciom odważny start w edukacji matematycznej.

Przejdź do sklepu - KLIKNIJ

Książka jest adresowana do nauczycieli przedszkola, rodziców starszych przedszkolaków, oraz pedagogów specjalnych, którzy zajmują się wspomaganiem rozwoju umysłowego wraz z edukacją matematyczną dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Publikacja jest opracowana w konwencji podręcznika i zawiera 14 rozdziałów, w tym 13 obejmujących najważniejsze zagadnienia edukacji matematycznej dzieci. Na początku każdego rozdziału omówione są prawidłowości psychologiczne i pedagogiczne, a następnie przedstawione są treści kształcenia i komentarze metodyczne z opisami ćwiczeń, sytuacji zadaniowych i zabaw z Darami Froebla oraz przedmiotami znajdującymi się w każdym domu i przedszkolu. 

Zaletą książki są liczne fotografie przedstawiające sens wykonywanych ćwiczeń, sytuacji zadaniowych i zabaw z dziećmi. 

"(…) Recenzowana książka umożliwia zapoznanie się z prawidłowościami rozwoju dziecięcego umysłu w zakresie kształtowania pojęć i umiejętności matematycznych – w oparciu o idee, zapomnianego nieco i niedocenionego w przypadku edukacji matematycznej dzieci, niemieckiego pedagoga. Autorkom ten pomysł się powiódł. Świadczy to o nieprzemijającej wartości idei pedagogicznych F.Froebla oraz realizowanych w ostatnich trzech dekadach XX w. badaniach prof. E.Gruszczyk-Kolczyńskiej, zainspirowanej badaniami R.Gelman.

W recenzowanej publikacji na wielką uwagę zasługuje propozycja dydaktyczna kształtowania pojęć geometrycznych w oparciu o doświadczenia dziecka związane z obserwacją brył. Ta propozycja może przyczynić się do zmiany podejścia w nauczaniu dzieci podstaw geometrii.”

dr hab. Stanisław Domaradzki, profesor Uniwersytetu Rzeszowskiego

 

Galeria zdjęć

Blog Ogród Pedagogiczny

Blog Ogród Pedagogiczny

froebel dar zabawy

froebel dar zabawy

konferencja froeblowska

konferencja froeblowska
Newsletter
Bądź z nami na bieżąco i zapisz się do darmowego newslettera
najnowsze artykuły, aktualne promocje i rabaty specjalne
bezpłatne materiały dla nauczycieli

Zapytaj o nasz produkt

Kliknij, aby się z nami skontaktować
Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj »
zamknij